I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 8, 2011

sedeyh weyh...merepek jap..!!!


ok sila tengok muke aku yang mmg
xbley senyum tu...
pelik kan...
serius aku sedeyh...
bape bulan duk kt uum tapi dah
rasa cam bertahun...
nasib la dah rezeki blaja kt sini tapi....
huaaaa...
xsuke jauh dari family...
jauh dari cik abg...
aku ni bukan la nak ngada2...
kalau korang pun mesti cam xbley
blah je kan duk
jauh ngan orang yg korg sayang...
cecece yela tu ayu...
duk sini bz...keja banyak...
serabut...klu tak tidur lewat mmg
 bukan student la kan...
asgmnt,test,program,menari,netball,nasyid...
lepas ni aku xtau pe lagi...
aku rasa sume benda aku masuk...
bukan nak mencapub tapi WAJIB dan PAKSARELA...
nasib la aku xmasuk palapes dulu teringin gak...
aku tau una lagi bz sebab jadi jkps...
xpe una sume tu pengalaman so kena banyak sabar...
aku plak xsabar...
plez aku rasa cam nak lari blik umah..
rindu kt mak suh masak sedap2...
eh jap xnak lari lagi cepat nek bas...
kalau de roket lagi bagus...
hadoyai sape yang rindu aku tu datang la melawat...
bawak kfc ke mcd ke...
kalau baik hati kenny rogers pun aku dah bersyukur...
teringin sangat nak makan banyak2 bagi chubby...
skang sume orang tegur aku sedut lemak ke...
bukan la aku xde duit nak wat benda tu...
percayalah...
hobi yang aku suka pun dah jarang dilakukan...
yessss tidoooo...amat penting tau...
skang mata cam panda bak kata cik abg...
mmg pun so nak cover kena pakai spek...
tapi spek slalu tetinggal pastu mula la duk kelas tido
sebab xnampak dan xpaham pe yg lect ajar...
sory lect xde niat nak kurang ajar
saya cume tido xwat bising pun...
sayang kat lect sebab xmarah juz perli je...
oh ya, bape minit lagi nak pukul 2...
kena tido sebab dah janji ngan
cik abg xbley tido lewat...
mis u so much cik abg...
mesti skang dye dah mimpi sampai uum...
cari aku xjumpa sebab xtido lagi...
sory cik abg malam ni orang rasa nak merepek2
sebab hobi jugak tu...
jangan marah tau...
nak ngadu masalah xpandai so
merepek macam ni lagi senang...
ok ayu stop diorg sume dah nyampah nak baca...
titik....!!!


luv u so much mak...
luv u so much abah..
luv u so much cik abg...





No comments:

Post a Comment

pe korg cakap..???