I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 19, 2011

wish gUd luCk t0 my honey maDu



hok aloh besornye gambor.

ok entry ni tak de pape pun.
juz nak wish gud luck kat cik abg.
org doakan semoga cik abg
dapat jawab ngan baik dan tenang ye.
hee~ ^__^
caiyok.gambate.berusaha.
org sayang cik abg.
mis u so much.

ok korg contr0l jangan muntah.
haha.

owh tak lupe jugak kat member2 len.
korg sume pun dah nak start exam kan.
so aku wish gud luck k.
wat leklok nanti dapat result gempak kan.
korg wat la pape yg patut.
masak sup exam paper ke.
masak 3 rasa ke.
masak tom yam ke.
tapi yang penting solat.doa.berusaha.
eiceh betoi la kan.

^___^



0uh hatiku terpikat..!



weyh weyh korang.
hee~  ^___^
sengih cam hape je kan.


sebenarnye nak tunjuk kat korg something ni.
giler gempak benda ni.
tergugat keimanan aku yang xbape nak teguh ni.
haha. +___+
serius aku nak sangat benda ni.
dah la cantik.
smart.bergaya.canggih.
fuhhh.giler la.
tapi mampu ke aku nak beli.
ish3 berangan je la.
tak mau tak mau.
nak jugak degil ni.

yes.itu dye benda tu.
aku dah terpikat weyh.
memang smart kan.
skang ni tak tau la nape
aku suke sangat ngan handphone
jenis slide ni.
leklu.leklu.
ayu nanti ko keje kumpul fulus banyak2
then kau beli la tahun depan.
konpem harga dah murah.
ko tunggu dan sabar je.
jangan nak kalut sangat.
pakai yang lama dulu.
fon pink ko tu elok lagi tak kan
dah tak sayang kot.
macam banyak duit sangat.
bek ko beli benda lain yang de faedah sikit.



haaa.....
yang ni aku setuju.
banyak faedah ni.
senang nak pegi mane2 bley nek basikal.
pegi mall.pegi perwaja.
bes bes bes.
tak yah exercise jalan kaki dah.
heee~
^_______^
sengih lebar sikit.
nanti pandai la bodek kat mak
kan kan.
ok akan dipikirkan secepat mungkin
lepas abis sem ni.



Saturday, April 16, 2011

Bagak-Hanya Hiburan Semasa

wow0w0wo.
leklu.leklu.
giler aku dah dengar demo baru bagak..!
bes.bes.bes.
aku tangkap cintan ngan br0 ni.
haha sengal.
aku memang peminat setia la.
cam mana aku nak bagitau kt dye yang aku
minat giler tahap melampau.
pape pun wa supp0rt lu br0.
wa suka dengar sume lagu yang br0 nyanyi.
lalalaalala
hoh0
c0ntrol ayu!


Bagak - hanya hiburan semasa


video

"walau hati ku sedikit pilu,
hadapi semua dengan riang,
biarkan melodi ini menjadi
teman sampingan
ku teman sampingan"


Monday, April 11, 2011

kalau-LAH ada DIA


ehem.ehem.
sakit tekak plak tetiba.
eceyh.ngade ^_^
ok nak bagitau awal2.
ni entry jiwang berat berkarat.
sila muntah siap2 ye.
tetiba rasa nak tulis.
so lantak la korg baca gak.
0keyh mei mei..!

cam mana nak mula.
okeyh.bismillahirrahmanirrahim.

korg nak tau.
aku boring sangat.
duk sini cam xde pe bagi aku.
sunyi.sepi.sengsorang.
cam aku terpaksa duk sini.tak rela.
sangat bosan.nothing.
sebab tu la...

kalau-lah ada dia.mesti aku tak bosan.
kalau-lah ada dia.mesti aku hepi.
kalau-lah ada dia.mesti aku rasa bahagia.
kalau-lah ada dia.mesti aku tak sedih.
kalau-lah ada dia.mesti aku jarang duk bilik.
kalau-lah ada dia.mesti aku selalu pegi jitra tengok wayang.
kalau-lah ada dia.mesti aku balik kampung ngan dia.
kalau-lah ada dia.mesti dia teman aku.
kalau-lah ada dia.mesti asaimen aku cepat siap.
kalau-lah ada dia.mesti duit aku jimat.
kalau-lah ada dia.mesti aku senyum selalu.
kalau-lah ada dia.mesti aku ketawa guling2.
kalau-lah ada dia.mesti aku rajin pegi tasik tengok biawak.
kalau-lah ada dia.mesti aku tak payah bawak buku berat2.
kalau-lah ada dia.mesti aku tak pegi kelas jalan sesorang.
kalau-lah ada dia.mesti aku selalu makan aiskrim.
kalau-lah ada dia.mesti aku dah tak senyum sesorang.
kalau-lah ada dia.mesti aku jadi chubby.
kalau-lah ada dia.mesti aku de semangat.
kalau-lah ada dia.mesti aku tak malas.
kalau-lah ada dia.mesti aku jadi gila2.
kalau-lah ada dia.mesti aku.........

stop.yang tu semua kalau-LAH.
jadi jangan nak berangan lebih.
kenapa semua kalau.
lagi bagus dia ada kat sini.
aku tak mau kalau.
tapi...wat can i say.
accept je-LAH.

aku akan rasa rindu sangat kat dia bila
dengar lagu SEDETIK LEBIH.
jiwang karat jugak aku layan lagu anuar zain ^_^

"Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya"



erk.geli tak.?
^heee~^
sayang DIA


Saturday, April 9, 2011

v0lkswaGen bEetle..!


haip korg..!
welc0me.

korg kenal tak lambang pe ni.
heee~
mesti la kenal kan.
v.w.
yeah.volksWagen.
aku memang minat ngan keta kecik ni.
bukan sebarang kecik.
tapi mahal nak beli pun cm taknak pikir je.
mahal.mahal.



tapi.tapi.
korg tengok la tu.!
comeyh sangat.
kaler pink.l0l.
i luv it so much.hee~
sangat sweet.
korg bayangkan kalau aku yang bawak keta tu.
mesti gempak giler beb.
waaa~ teruja..weee~
ehem.ehem.berangan je la ayu.
mampu ke aku nak beli keta kecik ni.
jangan sangka keta kecik sume murah.
hek.tau mampu ke tak.
korg tunggu la 10 tahun lagi ke.
kalau de benda mahal ni kat depan umah aku.
surprise.!
haha

 hehe.
sweet.yang ni bley bukak bumbung.

hah.korg kaler 0ren pun cantik jugak.
nampak co0l weyh.
eee.comeyh sangat.
erm.maybe korg pun cam nak jugak keta ni kan.
0hoh.plez.i'm so crazy.
malam ni konfem aku mimpi naik keta ni.
jalan2 pusing satu malaysia.
yaho0.
okeyh cukup berangan ayu.



Friday, April 8, 2011

Urm.tak sihat.


huk.huk.
nangis.kuar air mata.
sedih.tak sihat lagi.
dah 2 minggu macam ni.
selsema.batuk.demam.
tapi orang lain tak tau.
sebab aku nampak normal je.
yela jen0h duk cover depan orang.
bukan pe.nanti orang cakap sakit sikit je.
tapi ngada2 lebih kan.
nak makan ubat pun xbape suka.
nak pegi klinik pun malas.
nak pegi amik ubat pun lama.
baik tak yah pegi doktor bukan nak check pun.
dye tanya sakit pe pastu bagi ubat.tu je.
sama gak baik baring kat katil rest kan.
tapi skang sah pukul 3 lebih still tak tido lagi.
sok mula la bangun kul 12 pagi.
awal betoi.


macam mana nak buat ni.
panad0l dah makan.
10o plus dah minum 2bot0l besar.
susu kambing dah banyak paket.
tid0 pun dah lebih.
makan pun cukup.
ais dah kurang minum.
tapi tadi tergugat minum sikit.
agaknye kan.
maybe cuaca kat sini kot.
kalau panas.mak ai sakit tekak ni.
kalau hujan.tak benti2 plak.
hadoi.serabut.
aritu kena panas macam nak pitam.
giler memang tak tahan.
pastu duk dalam air cond plak.
sejuk giler.pening pale.
dah kena panas terik pastu tetiba sejuk plak.
macam mana tak sihat.
badan aku ni terkejut kot.
yela sistem pertahanan tak bape nak kukuh.
senang sangat nak sakit.
sian bet0i kan.

plez doakan supaya aku cepat sembuh.
tak suka macam ni.
nak wat keje banyak.
kalau tak sihat rasa macam tak semangat je.

doakan ye.
okeyh thx korg.




Thursday, April 7, 2011

aku EXCITED nak jumpa SUPERMAN..!


h0yeh..h0yeh
gelek.golek.guling.
sonok.!.sonok.!
hey korg giler gempak.heee~
thx datang singgah sini.

aku hepy ni.
nanti xsabar nak tunggu SUPERMAN.!
hah pe ngat aku mengarut ke.
betoi weyh supermn nak datang sintok.
terharu.teruja.xsangka.
mendarat jugak kau dekat sini.
dah lama aku tunggu.
akhirnya xsia-sia la.
nasib xtumbuh janggut tau.


w0w.superman ni memang semangat.
bagus.cepat bertukar.!



pastu muncullah FAIZAL TAHIR.haha~
wa memang minat kat bro.
tapi wa xdela finatik sangat.
tapi lagu bro sume wa layan.
member wa cik vna memang
minat.sayang.teruja ngan bro.
tapi nanti wa xsangka akan jumpa bro jugak.
wa bajet 2 3 tahun lagi.
tapi skang kena tunggu 6 7 hari je.
eh.eh.biar bt0l.
bro nanti jangan lupa nyanyi kasi gempak.
kalau x nyesal wa beli tiket suploh hinggit tau.
tu pun wa pikir 5 kali nak beli ke xnak.
yela kan wa cakap wa xfinatik ngan bro.
len la kalau band hujan.hee~
Luv u NOH.!
ehem.ehem.sory MIZ NINA.
tapi kan bro nape suka sangat rambut panjang.
wa tengok serabut la.


tapi kalau rambut pendek wa memang
 cair tengok bro.
c00l.
xdela serabut wa tengok bro atas stage
rambut terbang sana sini.
pape pun wa respect kat lu bro.

dan tak lupa jugak kat awek sorang ni.
gempak jugak k0t.
menang AJL.
pastu baru menang anugerah ape ntah
kat anugerah bintang harian.sory xngat.

 
hah.kenal tak.
xkenal memang ko jeles ngan dye la.
cik ANA RAFFALI.
de ke patut xkenal.cantik kot.
lagi cantik dari fasha sentap tu.
dye pun de gak.
pe lagi mesti nak nyanyi lagu
kalau berpacaran.hadoi.
plez aku dah boring.
nyanyi la lagu lain.
lagu sis lagi sedap kot.
nape nak gak nyanyi lagu tu.
wa tengok kat abph aritu meluat je.
tapi xpela sis punya suka kan.

0keyh kat budak2 uUm yang xbeli tiket
korg beli la.
sian nanti xpenuh dewan.
wa bukan pe saje nak ajak
korang relax dulu sebelum exam final.haha~
wee~





Aku Benci Kau..!


Aku Benci Kau Sangat-sangat..!
kau tau tak aku menyampah tengok muka kau.
ngat kau bagus sangat ke.
muka kau tu xcantik pun.
meluat aku tengok.
cam nak baling ngan kasut pun de tau.
hari2 aku tengok muka kau.
xde muka lain ke.
nape kau selalu kacau aku.
aku xcakau kau pun.
cuba bagi hidup aku aman kat sini.
aku xpenah rampas pape dari kau.
tapi kau amik sume yang aku nak.
nape kau dengki sangat dengan aku.
aku tau kau dah lama duk sini.
senior dah bertahun-tahun.
tapi padan muka kau xgrad jugak.
sampai bila kau nak duk kat sini.
duk kacau orang ke keja kau.
xpenah ke rasa insaf.
wat baik lagi bagus.
kau tolong aku dapat pahala.
tapi kau xpenah nak kompromi ngan aku kan.
kau buat muka bengis kau tu.
ngat aku takut.
memang pun aku takut tengok muka kau.
aku lari kalau muka kau macam nak makan aku.
sumpah kau macam ganas.
xkan aku yang cun cantik lagi menawan pun kau tertarik.
pe kurangnya aku ni.
atau kau xpuas ati dengan aku.
sebab aku xpenah layan kau.
tolong la jangan wat pangai macam tu.
meluat.menyampah.sakit ati.
kau dan puak2 kau tu suma sama.
nape xde satu pun yang pangai baik2.
berbulu aku tengok kau tau.
de ekor plak tu.
sedar diri tempat kau bukan kat sini.
pegi la berhijrah kat tempat lain.
supaya kitaorg sume bley hidup tenteram.
kami xperlukan kau kat sini.
xde faedah pun.
sume org benci kau tau.
sume cakap kau jahat.
aku tengok sume org lari kalau tengok kau.
dah la kau tu slalu sepahkan sampah.
kotor la tempat tu bau busuk nanti.
xpaham la aku ngan kau ni.
kalau pandai kemas balik xpe.
tapi ni tak.
lepas bagi berelerak kau biar macam tu je.
kau ni memang xde sivik la.
nak aku ajarkan boleyh je.
lagi satu kau bukan xtau aku memang duk usha
buah pelam kat pokok tu.
nape kau amik dulu.
xsabar sangat ke.
kau gigit pastu kau buang.
aku sakit ati tau.
kau ni suka membazir kan.
pastu saje bagi aku jeles.
kau makan depan aku dan xajak pun.
ngan muka sombong kau tu macam bagus.
kalau aku xtakut ngan kau
dah lama aku ketuk2 ngan kayu tau.
argh sengal benci kau.
aku tau kau terer panjat pokok pastu pandai lak lompat2.
kau jangan la nak wat bising.
aku terkejut monkey la tengok kau.
skang ni aku anti kau tau tak.
jangan harap aku nak buat baik.
lepas ni aku xnak pandang muka kau tu.


aku benci kau MONYET uUm..!


kau bajet pandai kan bace paper terbalik.
menyampah..!






Wednesday, April 6, 2011

wat.de.hal.


fuhh.fuhh.
dah macam abg fuhh la plak.
saje fuhh tiup semangat nak wat entry.kiki.
serius rasa malas sangat nak menaip.
orang lain sume duk rajin edit.
aku.? malas kan jarang betoi update.
duk post lagu je.
xtau nak merepek pe.selalu de gak bahan.
duk sini cam xde benda menarik.so xtau nak cite pe.
boring kan duk kat bumi sintok ni.
cuba la kalau dekat ngan bandar sikit.
senang nak abis duit.eh bukan.
senang nak kuar.biar sonok sikit.
xdela bohsan sesangat ngadap laptop je.-_-
klu kuar bley tengok wayang ke.lepak ke.shopping ke.kn2
setuju je la korg.heee~



0pps.aku gedik letak pic lama.
ala bajet comeyh cam bagus letak reben kat pale tu.
nampak kurus dan langsing siap cekak pinggang.tolong jeles ye.
pic masa f0rm 6.rindu zaman gedik beb..!!
bila aku rindu.aku lihat pic korg.
sape korg tu.??
0f coz la geng seangkatan f0rm 6 bainun 08/09.
biar aku sebut nama korg sume k.femes sikit.
  • nazri [ketua xbape nak kelas sangat] 
  • fairus [sis yg manis suke gelak]
  • husna [sis rajin la]
  • azida [sis simple yg bijak]
  • lynda [sis paling tinggi kot]
  • zalikha [mak ai sis loklaq ni]
  • mai [sis suka nyanyi]
  • nisa [ sis xkesah]
  • noli [sis kecik molek]
  • akma [ sis suka kacau orang]
  • syikin [ sis putih melepak lagi manis]
  • dayah [ sis sempoi la]
  • adel [ sis pendiam dak baik ni]
  • awin [sis muka licin]
  • ain [ geng sis suka usik orang jugak]
  • inas [ sis gempak pandai pidato]
  • farhana [ sis suka nyakat]
  • nabila [ sis pandai BI ]
  • sis kausar [ sis pemalu gitu] 
0k cukup 19 dak form 6 bainun xtermasuk aku yang kiut miut ni.
aku siap kalerkan nama korg ni.
eh de lagi.sape.?
s0ry aku jugak xlupa member aku walaupun jumpa korg jap je.

  • najmi [ br0 baik ati ]
  • razak [ erm no komen br0 banyak rahsia]
  • chaie [sis chantek weyh]
  • vna [ sis peminat no 1 FT]
heee~dah lengkap suma.
see2 i don forget ur name hah.
kenangan ngan korg xpenah ilang.
aku simpan memori 100GB ni dalam otak aku.
muka korang pun aku xkan lupa.
kecuali aku dah tua kerepot.gigi dah xde.rambut putih beruban.

sume dah besar.dah matang.
nanti bila suma dah keja lagi susah nak jumpa kan.
lagi satu nak pesan.hal penting ni.
nanti kalau nak kawin jangan lupa jemput weyh.
serius nak tangkap gambar banyak2 masa korg kawin heee~
biar gempak 0keyh.
erm xde pe nak merepek dah k0t.
nanti la kalau de idea aku sambung lagi tapi citer lain la.

 kat korg yang baca entry ni.
terharu mekacih.




Tuesday, April 5, 2011

Bagak-As The World Falls Down



*klik utk dwnld*

video

There's such a sad love
Deep in your eyes, a kind of pale jewel
Open and closed within your eyes
I'll place the sky within your eyes

There's such a fooled heart
Beating so fast in search of new dreams
A love that will last within your heart
I'll place the moon within your heart

As the pain sweeps through
Makes no sense for you
Every thrill has gone
Wasn't too much fun at all
But I'll be there for you-oo-oo
As the world falls down
Falling
(As the world) Falling down
Falling in love

I'll paint you mornings of gold
I'll spin you Valentine evenings
Though we're strangers till now
We're choosing the path between the stars
I'll lay my love between the stars

As the pain sweeps through
Makes no sense for you
Every thrill has gone
Wasn't too much fun at all
But I'll be there for you-oo-oo
As the world falls down
Falling
(As the world falls)
Falling
Falling
As the world falls down
Falling
Falling
Falling
Falling in love
As the world falls down
Falling
Falling
Falling
Falling in love
As the world falls down
Makes no sense at all
Makes no sense to fall
Falling
As the world falls down
Falling
Falling
Falling in love
As the world falls down
Falling
Falling
Falling in love
Falling in love
Falling in love
Falling in love
Falling in love

Bagak-Hari kelima, Bulan Keempat



*klik utk dwnld*

video






Bagak-Langit Biru




*klik utk dwnld*

video

Bagak-Matahari H0ney (unplugged)




*klik utk dwnld*

video