I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 27, 2011

Najwa Latif - Satu



LIRIK LAGU SATU - NAJWA LATIF 

Dulu kita tiada beza,
Hanya seperti manusia biasa,
Yang ditakdir jatuh cinta,
Jatuh cinta pandang pertama.

Waktu senang tak mengapa,
Kita semakin jauh berbeza,
Kau tinggal ku begitu saja,
Dengan badai depan mata.

Berikan aku satu peluang,
Peluang untuk mencintaimu,
Berikan aku satu peluang,
Peluang utk merindui mu,
Sekali lagi...

Adakah engkau terlupa,
Saat pertama kita jatuh cinta,
Sering tawa sering duka,
Kita lalui bersama.

Berikan aku satu peluang,
Peluang untuk mencintai mu,
Berikan aku satu peluang,
Peluang untuk merindui mu,
Sekali lagi..ho woooo..
Adakah engkau lupa saat pertama
kita jatuh cinta


1 comment:

  1. Dulu kita tiada beza,
    Hanya seperti manusia biasa,
    Yang ditakdir jatuh cinta,
    Jatuh cinta pandang pertama,

    Tak ku sedar entah mengapa,
    Kita semakin jauh berbeza,
    Kau tinggal ku begitu saja,
    Dan hilang dari depan mata,

    Berikan aku satu peluang,
    Peluang untuk mencintaimu,
    Berikan aku satu peluang,
    Peluang utk merindui mu,
    Sekali lagi..

    Adakah engkau terlupa,
    Saat pertama kita jatuh cinta,
    Sering tawa sedih duka,
    Kita lalui bersama..

    Berikan aku satu peluang,
    Peluang untuk mencintai mu,
    Berikan aku satu peluang,
    Peluang untuk merindui mu,
    Sekali lagi..ho woooo..
    Adakah engkau lupa saat pertama
    kita jatuh cinta

    ReplyDelete

pe korg cakap..???