I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 18, 2011

saya s.a.y.a.n.g LeLaki ini


awas entry gedik
jangan baca klu menyampah *

boleh tak malam ni aku nak jiwang
boleh tak malam ni aku nak over feeling
boleh tak malam ni aku nak layan cintan cintun
boleh tak malam ni aku nak dengar lagu tangkap lentok
boleh blah.ok

macam mana ni
aku rindu kt dye
dah lama tak jumpa
rasa cam nak nangis
iye aku ni ngada2
suka ati la
korg mana tau sebab aku yang rasa
aish sory cakap kurang adab
aku duk jauh
sintok weyh
aku xpenah mimpi pun nak datang sini
xhingin pun sumpah
erm nak buat macam mana
takdir kan..??

saya xcantik sangat
saya xbaik sangat
saya xsopan sangat
saya xpandai sangat
saya xpenyabar sangat
saya xamik berat sangat
saya xsempurna sangat
.wat de hal.
terima kasih sebab paham saya



percaya tak..??
iye memang aku rindu sangat2
sampai xtau nak cakap macam mana dah
ok.xyah cakap.nyampah
ari2 mesej
ari2 tengok gambar
ari2 cakap kat fon
*plez yang ni aku tipu bukan anak tan sri nak top up ari2*

"cik a.B.g boleh jumpa tak
org rindu ni"


gadis s.i.m.p.l.e ini
...........

sayang lelaki c.o.0.l ini
...........

no.i cant stop thinking about you boy.
take care.be safe.
love.you.so.much



2 comments:

  1. Assalam. boleh aje nak jiwang pun, tiada sesiapa yang boleh melarang. :)

    ReplyDelete

pe korg cakap..???