I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 9, 2012

Mojo - Maafkan Aku



Lirik Lagu Maafkan Aku : Mojo

Izinkan untukku membicara
Untuk menjelaskan segalanya
Apa yang telah ku lakukan
Terhadap dirimu dulu

Ku tahu semuanya salahku
Membiarkan cintamu dulu
Dan kini aku ingin kembali
Setelah dirimu aku lukai

Maafkan diriku
Kerana meninggalkanmu
Salahkanku
Kesal ku buntu

Beribu penyesalan
Yang ku rasa dalam jiwaku
Maafkan aku

Betapa teguhnya cintamu
Terhadap diriku ini
Sanggup kau ‘tuk menerimanya
Memaksa melihatku dari jauh

Kini ku baru menyedari
Sucinya cintamu terhadapku
Maafkan segala kealpaanku
Seandainya masih ada cintamu

Hukumlah diriku
Ku rela menanggung dosa-dosaku
Maafkan aku, oh

Ku tahu salahku
Berilah ku peluang
Untuk bersama
Bersama denganmu semula


No comments:

Post a Comment

pe korg cakap..???