I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 14, 2011

Sunburn dan Pasrah !

Minggu lepas baru balik dari pegi KLK..memang bes tapi sangat pasrah sebab abis sunburn muka kaki tangan..giler HITAM ! dah macam pe ntah..dah lama tak pegi wat outdoor cam ni..giler kena kayak 18km..ngan hujan panas terik pulak..eee pasrah2




Budak2 ko-k kembara group A memang terbaik..tak penah aku bangun masak kul 4 5 pagi..survival makan telur masak dalam kentang ngan bawang..tido dalam khemah kne angin kuat sampai nak melayang tapi wat derk tido jugak..pengalaman wei..korang sume jangan lupa pegi farmasi beli krim kulit sunburn macam aku..haha..aku sonok kita jadi hitam sama2..heee~ 

sok nye pulak aku kuar pegi changlun nak beli barang..siot muka mengelupas so tak bley jadi kena cari olive oil ke bedak sejuk ke losyen ke nak bagi putih balik..hehe..pastu jumpe member ajak lepak kat kuala perlis..aish macam tau2 je aku boring tahap gaban..beli kfc dulu sebab dah rasa kebulur sangat pastu terus pegi sana..bes duk tepi pantai kena angin pulak..rasa cam relax je walaupun satu badan rasa sakit..cam nak tercabut je lengan aku ni..






pic banyak yang cam tak boleh blah..lantak la aku pun bukan larat nak posing sana sini..len kali datang pakai leklok sikit then amik pic banyak2..jom la sape nak ikut aku...heee~

No comments:

Post a Comment

pe korg cakap..???