I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 11, 2011

terima dengan hati TERBUKA.!



weyh..weyh..
kat dak2 uUm.?
amacam exam?
una?nazri?farhana?
dan termasuk sekali nama yang tak disebut
mesti korang dapat jawab kan
yela study sampai khatam satu buku
pastu jawab exam kuar awal
terer.terer.
heee~

aku nak bagitau kat korang
semalam kan
eh bukan semalam
ari isnin lepas
yes pasti
ada exam ECOM
aku bley plak tetido sampai kul 2
dah la exam kul 2stgh
bangun terus siap2
aku pakai la baju ngan suar
cam nak pegi klas kan
dengan semangat nak jawab exam
berkobar-kobar ni 
sampai xsedar duk pandang paper jer
sah aku memang jawab macam betoi sume
kalau tak mesti aku dah blah awal2
pastu dah cukup masa kul 5
masa ngah tunggu dorg nak kutip paper kan
tetiba de bro tu datang kat aku
then dye cakap nape aku tak pakai baju kurung
ala bukan wajib pun 
aku tanya salah ke pakai macam ni
takde pun nampak selekeh ke pe
folmal je kot
pastu dye cakap pe tau
dye cakap aku pakai suar ketat
hahahaha
weyh baru aku sedar yang aku dah gemuk kot
alamak bro agak2 la
nampak sangat duk usha aku je
macam aku sorang yang pakai suar
nape aku tengok orang lain pakai bley je
aku pun wat muka cam tak bersalah
pastu masa nak blah
aku sempat la cakap
terima kasih la sebab tegur
haiya bukan nak tunjuk perasaan kan
tapi betoi la
bukan sengaja tak nak pakai baju kurung
kalau dah tido tak sedar diri
mana sempat nak iron
lol~


terima dengan hati TERBUKA..
okeyh...!




No comments:

Post a Comment

pe korg cakap..???