I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 7, 2011

huu..E.X.A.M


ehem..ehem..
weyh..dah lame kot tak update blog
aritu balik umah..bes tapi jap je
memang ngat nak lepak lame
tapi kan paham2 je la 
konfem kat umah tak study..heee~

study...study..jangan duk usha je...

malam semalam aku pulun study
hek last minit ok.nyampah
tido petang tak sedar diri
malam plak study baru sedar dah pukul 3 pagi
bapak bengong kalau tak tido
sok ting tong plak

tapi semalam study 
sempat plak sambut bufday kak alyn
kak azie tolong beli kek 
bes dah lame tak makan kek
tengah malam kot
bagus untuk kesihatan aku
capai target nak montelkan badan
ok bley blah.nyampah statement tu...
ktorg amik pic ramai2
agak serabut sebab sume sempoi je
tapi sayang tak bley letak kat blog
sebab tak amik kat kak aisyah lagi
xpela de masa aku letak ok
pastu dapat plak bihun goreng
sedap duk melantak lagi
perut dah kenyang sambung study balik
tapi kak azie bawak sup ngan nasik plak
yeah dengan segera aku stop study
pegi makan dulu
tank dah full tapi duk isi jugak
hehe abis la kolestrol naik

arini plak aku de exam kul 9 pagi
bajet nak bangun awal
tapi dengar alarm terus tutup
ngantuk kot sabar je la
sempat lagi study
nak termuntah tengok nota 
bley simpan dah 
tak mau tengok dah subjek ni
heee~
skang sume ngah exam
kat member2 uUm ni
fokus study sebab aku tau
mesti sume study last minit cam aku ni


so caiyok2
orait gud luck bebeh..!!!

 




2 comments:

pe korg cakap..???