I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 27, 2011

t.U.n.a.N.g

hey korg....ok bgtau awl2 bkn aku yg tunang laaa...satu2nye akak aku yg cun melotoppp tu yg tunang...alhamdulillah...selamat dh dorg tunang juz mjlis yg sederhana tp sonok..klu x nk wat 1 januari 2011...**sebenarnyekn aku yg nk tarikh tu keh keh**...tp xjd sbb de hal ckit..so tarikh kejadian b'laku pd 25 Disember 2011....

Tahniah kt akak...woit jgn over ayu...bru tunang jerrr..tp doakan semoga dorg selamat kawen dan bahgia hingga ke ank cucu cicit cocot...haha..cntik akak aku ritu...maklum la klu dh make up byor 50hinggit...dahsyat2..bju tu dye yg bli dan tempah...**ayu nnt ang tunang amik je bju akak ni k**kaler pink kot...de ke patut hahaha


 ok aku yg senyum lebeyh..bkn kau yg tunang pun ayu...hihihi


yg cun melecun kt sebelah tu cik una ye...


peace...cenyum k...hehe..ok yg tu cik yati...


p/s : mak cek nk tunang jgkkkkk....

No comments:

Post a Comment

pe korg cakap..???