I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 16, 2014

#Review1 : Gantung

Baru-baru ni aku dah terpengaruh dengan novel independent..aku pun tak tau macam mana boleh tengok ramai budak-budak duk layan novel cenggini..aku je yang ketinggalan..kalau aku tau dah lama aku punya rak buku tersusun dengan novel ni..novel cintan cintun dah lama aku stop..bila pikir balik memang aku nak beli macam-macam tapi why not aku cuba benda baru..kena dengan jiwa lagi hahaha yes indie..dulu layan lagu skag kita baca novel plak..dah dua kali aku beli on9 novel-novel ni harga pun murah sebab de diskaun ngan promosi..kalau tak silap aku dah beli 13 novel indie..lejen press, fixi, terfaktab,dubook press, selut/sfp ni suma produksi yang bekal novel indie..aku baru baca 3 novel memang layan habis..tapi first aku nak review novel ni..GANTUNG by Nadia Khan


Novel ni habis aku baca masa ofis hour sebab boring yang amat terus aku layan novel ni..Aku suka jalan cerita yang penulis sampaikan..tak bosan itu yang penting..masa baca novel ni memang fokus nak tau next story what happen to them..dan novel ni aku labelkan genre seram komedi..ada seramnya..ada komedinya..maybe aku sorang je kot yang rasa komedi tu sebab boleh gelak sorang-sorang walaupun time seram sejuk..hahaha

Tajuk Gantung tu, pada mulanya aku fikir maybe orang mati gantung diri..tapi, bila dah habis baca, gantung kat sini membawa dua maksud yang berbeza..so aku cadangkan sape yang suka baca novel cintan elokla berubah angin baca novel ni memang korang akan rasa lain sangat..sebab cara penulisan ngan penyampaian tak sama macam korang duk nangis layan cita korea what so ever la..hehehe

Tahniah untuk Nadia Khan! 
:)




No comments:

Post a Comment

pe korg cakap..???