I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 29, 2013

Noh Salleh ft Aizat - In Love With You



Lirik Lagu In Love With You - Noh Salleh ft Aizat

Aku lebih tampan dari dia
Aku lebih segak dari dia
Kau inspirasi ku oh wanita
Ku akan pastikan kau bahagia

Dalam sepi senja ku sentiasa ada
Tahukah kau aku
In love with you

Apapun yang ku berikan
Aaa..patah lagi intan berlian
Kecantikanmu membakar segala
Membara kita sampai ke syurga

Dalam sepi senja ku sentiasa ada
Tahukah kau aku
In love with you
I'm so in love with you
Ku amat mencintaimu

Dalam sepi senja ku sentiasa ada
Tahukah kau aku
In love with you
I'm so in love with you
Ku amat mencintaimu
Uuu...

Iii..'m so in love with you
Iii..'m so in love with you
Iii..'m so in love with you
Iii..'m so in love with you




1 comment:

pe korg cakap..???